2010. november 30., kedd

Könyves kiegészítők- képregények

Úgy vettem észre, manapság nagyon divatos a sikeres könyvekből ún. graphic novel-t (képes könyvet?) gyártani. Ami egyrészről olvasóbarát, hisz a már korábban elképzelt szereplőket, jeleneteket ezáltal sokkal vizuálisabb formában is meg lehet szemlélni. Másrészről pedig az anyagi vonzat, de gondolom ezt nem kell magyarázni senkinek. Egy olyan sikeres könyvről, mint pl. a Twilight saga, rengeteg bőrt le lehet húzni, s ezt bizony meg is teszik. Na de nem az Alkonyatról akarok én itt beszélni, hisz vannak más könyvek is, melyeket képregénybe öntöttek.

Azt hiszem abban megegyezhetünk, hogy Jane Austen szintén az a kategória, akinek a neve egyet jelent a sikerrel. A múltkor bögréket láthattunk kisasszonyos fazonban, most pedig a Büszkeség és balítélet ill. az Értelem és érzelem van porondon:

Nagy kedvencem Dennis Lehane sem maradhat ki a sorból, a Viharszigetből nem csak film készült, hanem szuper rajzok is. Nagyon tetszik a színvilága, ez a barna, szürke képi világ azonos a könyv hangulatával.

Végül, itt van nekünk Anita Blake. Szerintem ez is remekül sikerült, mégpedig azért, mert Anita a rajzokon pont olyan, mint amilyennek olvasás közben elképzeltem. Hatalmas fekete lobonc, kerek latina alkat, és persze Jean-Claude, mint dögös kiegészítő. :D


(forrás: Amazon, Marvel

3 megjegyzés:

  1. Nekem csak Kenyon könyveiből készült képregényekhez volt szerencsém. Ezek nagyon jól sikerültek.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy említed. Ezek a Kenyon képregények nekem is tetszenek, érdekesek lehetnek a könyvek is.:)

    VálaszTörlés
  3. Szívesen. Szerintem a könyv is tetszene neked, főleg a humor miatt. :)

    VálaszTörlés

Ne fogd vissza magad! Örülök minden hozzászólásnak, nyugodtan lehet véleményt mondani, nem harapok!:)
(névtelenül viszont nem lehet kommentelni)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails